011911

bonjour!

idag ar det temadag halv ut ur skoluniform i skolan hehe harry potter och los seniors, mig inkluderad, ar gryffindor men inte katten hade jag nagot sadant. idag ar det ocksa cap and gown pictures for seniors : )) gudars! det ska bli spannande att graduera i maj. igar svangde jag forbi el post office och fixade en kartong att skicka julklappar till min svenska familj hehe....dang sa sent. spenderade mest kvallen med att fylla den och ata lasagne och garlic bread. fint. inviger mitt livshalsband och matchande orhangen fran vera wang idag dagen till ara : )) och igar at jag min forsta whatchamacallit choklad haha jattehaftigt, det fungerar aven som uttryck nar man inte finner ordet, me gusta. bisous!


hehe jattegradaskig och ocharmant bild men de ar pretty delich.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0