011811 ' six months in the us!

bonjour!

wah que loco, jag har inte skadat sverige pa sex manader. sedan 18:e juli. forbaskat lang tid. den langsta tiden jag varit hemifran i mitt liv. min dag har varit fin, jag sitter pa dagens sista lektion vilket ar junior history och gor ingenting, sitter och beskadar tva damer som gor ett arbete hehe...lite lame att vara pass fail ibland. efter skolan ar nog vantan i nagon halvtimme da jag formodligen kommer strosa runt skolan med brybry som alltid. ah, idag fick jag ett livsarmband av sam som hon hade gjort : )) alskar den kvinnan. och merde jag spelade fiol med alla i stringsklassen i kyrkan for forsta gangen vilket jag kommer gora manatligt nu varje mass. det gick bra, var nervos i onodan, satt mest i skymundan och well, aven om det inte alltid lat bra sa horde ingen : )) glad att det ar over och det var till min stora forvanan ganska kul. sam holl reda pa mig och kat korde oss dit och hem hehe senior privilegie att slippa flanera. 

igar lamnade jag ines vid fyra da sue och jag akte pa arenden. target blandannat dar jag kopte pa mig fornodligheter samt alabamatofflor och troja. sedan baddade jag min forbaskat stora queen bed vilket tog sin lilla tid samt cooked! haha ranchpasta which means koka pasta och blanda fardiga spices med en skrammande mangd mayonnaise. kande mig lite olustig men det gick bra forrutom att jag brande fast lite makaroner : )) bisous!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0