011711

hi y'all!

jag ar hemma hos ines : )) vi ar lediga wegen martin luther king day heheh. jag har haft privilegiet att spendera hela langhelgen med ines. vi var har i fredags, hos mig i lordags och ater har igar. vi har bevisligen inte gjort mycket for vad finns att gora..men det har varit fint under omstandigheterna. vi har pa nagot satt alltid kul anda. vi ater mest, delar givande livskonversationer om vara miserabla liv och vi har gett oss ut pa cykel tva ganger hehe ska snart cykla ivag till dollar general : )) hahah jag skrattar alltid hela vagen for vi ser sa fisiga ut och det passerar alltid sa ovantade saker. en gang fragade en redneck oss om vi hade bete att fiska med haha que? igar traffade vi en cool, puffande redneckpojke utanfor dollar general vi undvek genom att skrika tyska. jagade av sma snorvalpar hehe dogs alltsa. har ute pa landet i semmes finnes endast rednecks det ar jattekul lite.


slumpmassig senior bild : )) gudars my head is gigantic and round!

i lordags stadade jag mitt rum och vi kikade pa despicable me som var fantastisk och rar : )) darefter austin powers goldmember hahah evigheter sedan used to love the shite outta that movie! i bade fredags och lordags slocknade jag tio pm! herregud! maste ovetandes lidigt av grav somnbrist. nu har vi nyligen atit allt mojligt till frukost hehe, toasts, doritos, jordgubbar, caramel burgels, te, vindruvor, en onyttig bakelse...uh. tror jag ska kalasa pa min maple syrup ben&jerry's nu och kanske lasa lite government innan vi ger oss ut. take care y'all!


hahaha damn herrlich! lovin i can buy the same damn thing on a walmartshelf half price! haha ines tror att hon har blivit en redneck....to be honest though jag vill testa mud riding haha. far kanslan av att bror min kommer alska den har laten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0