011411

bonjour y'all!

wah, min hand har kastat in handduken efter att ha spenderat mer an en timme med att stresskriva governmentanteckningar. fredag though! : )) ines och jordan ska hamta upp mig efter skolan och jag ska kinesa dar. gudars igar strosade jag forst runt i kylan med bryan i nagon timme tills sue kom da vi akte till kohl's och shoppade i timmar typ heh. jag blev alldeles till mig de hade rea pa vera wang jewelry sa jag kopte sex halsband, tre arband och orhangen : )) varav ett mitt livshalsband! och sedan bestallde jag mina livsboots fran vera wang antligen! : )) alskar vera wang innerligt! vi var hemma vid atta sa efter det passerade inte mycket, pratade med herrans massa slumpmassiga manniskor hela tiden fram till sent pa natten, mest med brian fran new jersey och bryan och matt und so. stoked pa langhelg vi ar lediga pa mandag wegen martin luther king day : )) snart government med alla lustiga karlar som skojar vilt om att daniel bakom mig ar min pojkvan haha, gor min dag lite dagligen. bisous!


mina livs vera wang boots som snart kommer att sitta pa mina fotter! : ))


Kommentarer
Postat av: OMG

OMG! Those would look good on an EEEEEMMMMOOOOOOOOO!!!!!!!!

2011-01-15 @ 12:53:27
Postat av: emma

hahahahaha brooooor! i fink? ahhahah

2011-01-17 @ 18:40:39
URL: http://lefabuleuxdestindemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0