011311

hi y'all!

que dalig jag ar pa att skriva, har haft ganska mycket i gorningen. just nu sitter jag i skolan och har journalism, veckans article avklarad, study hall i franska nasta och sedan slutar jag tva men kan inte bli hamtad forran efter fyra i fink...greaat. government studering idag, woopdeedo. dagen har varit fin annars.

i mandags tog jag mina senior photos hos M&A och det var kul med mediokra resultat. jag kan bevisligen inte bli modell men det var kul anda. i tisdags var jag kvar i skolan enda till tio i fem da bryan stannade med mig hela tiden hehe sa jakla snall. tva timmar ju. under dagen hade colin tagit hem en hugemongous hund som sprang fram och tillbaka over gatan hehe spanning i vardagen...sa nar vi kom hem skadade vi den, forsokte fa den alltid lika galna drake ur vagen och well. den var jattevacker men lite laskig. damn near vallte hela mig en gang haha. sedan blev det lenny's sub till dinner : ))


sag lite ut sa. hehe vi visste aldrig vad det var sa vi sa alltid he/she/him/her/something men vi tror det var en kastrerad man....oui.

igar onsdag passerade inte mycket. mike hamtade upp mig efter skolan da vi svangde forbi starbucks dar jag fick en delicious skinny caramel something coffee : )) sedan samtalade jag med sue, kikade pa det mediokra resultatet av el photoshoot hehe. jag kan vara all sharing och visa dem eller well inte alla for det ar 66 of them men pues..de fixar vissa sa de ser jattecharmanta men alldeles konstgjorda ut. bisous!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0