011111 ' WAR EAGLE!

bonjour y'all!

woopdeedo, auburn vann el national championship igar! el football game varade fran 7:30 till 11:20 typ, satan! kikade lite halvt hehe dang var stoked lite. bryan lar vara happy idag : )) han kommer spela for auburn om nagra ar tycker jag bestamt oh yes. jag hamnade inte i sang forran tolv sa idag ar jag sleepy men overlevande, iford mina ljuslila victoria's secret mjukispantalones och zipper med skolskjortan, skolkjolen, vita skoltubsockorna och los school bowlinglookinshoes involved i nagon oerhort lustig och oattraherande blandning haha men det ar out of uniform outerwear so why the hell not : )) komfortabelt atminstone. nu ska jag studera franska infor el quiz today och ska spendera dagen i skolan till like 4.30 i fink. kom forresten inte hit forran 7:58 hahah herreguud...blir knappt uppmarksammad nar jag ar sen langre. typ highfivar numera mycket bekanta, mycket sota mrs hudson i el office, far min bla sena ankomstlapp och smyger in pa lektionen : )) igar fick jag forresten ett armband av brybry fran florida, pretty sweet hehe. bisous!

 
war eagle! lite. hehe egentligen ar jag ett inbitet alabamafan men vakatten hellre det andra teamet fran alabama an oregon. "it's like being swedish saying norway is cool...fuck norway! and fuck denmark and finland while we're at it!" hahaha kev!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0