011011

salut!

jag hade en fortrafflig helg hemma hos ines : )) vi gjorde inte mycket, samtalade mest och at hehe. skypade med bror. pa lordagen cyklade vi till el lake och tillbaka, four miles en vag i believe, hehe vilket achievement. doubtlessly den storsta mangden traning jag utfort i usa sadly. atervande hem igar formiddag da jag studerade government, franska och fixade iordning infor los senior photos jag ska ta efter skolan idag i m&a photo studio....nervos! tva kladbyten, inga formella klader vilket jag tydligen behovde..yay. haha en karl bland flera karlar fragade precis om jag datear bryan i el cafeteria..geezus. vem jag forresten fick se idag efter ickeseende sedan tisdags! : )) avklarat governmentquiz, francaisquiz nasta och sedan foton, provande dag halvvags avklarad. jag saknar ines! bisous!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0