010211

bonjour!

min gardag var fin : )) mrs amy roe och hennes dotter macy som jag kanner fran min forra skola baker high school kom och hamtade upp mig vid ettsnaret da vi akte till bel air mall dar jag shoppade en herrans massa. i know : (( men det var nyarsreor! jag maste dock sluta snart. macy och jag at pa chic-fil-a ocksa : )) har inte varit dar sedan jag var med them roes sist hehe. vid sex var vi hemma hos dem dar jag inte varit sedan september nagon gang dar hobie och nancy, amy's mor och far och en till familj var over pa dinner.

hehe macy's g'ma var jattelustig och loco hehe och lassade pa mig herrans massa glass med fudge, brownie och cheesecake efter en stor middag, joder! vi at southern food hehe fried fish, coleslaw, cabbage, black eyed peas, cornbread och sadant. sweet. sedan kom katrina over! : )) kul att traffa dem alla igen! haha katrina prankcalled nagon med en jatte southern accent was about to pee myself! hemma vid tio da jag upptackte att tva victoria's secret bhar jag kopte inte var i pasarna, jag kopt en testdeo, och att en vaska med parfym i luktade rok som satan sa jag ska se om jag kan ratta till det.....dang worried vart kan bharna tagit vagen? it aint exactly cheap liksom. ska ringa dit igen hold on! bisous!


hehe gammal pictura pa maegan, macy och mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0