010111

bonjour!

jag slogs precis av en halvlustig tanke har nar jag sitter som bast och kalasar pa kaffe och en doughnut. formodligen jattemanga i varlden ar tjuriga idag efter ett nyarslofte om att sluta roka, jattemanga kommer att ata nyttigare an vanligt idag och nagra kanske lyckas halla sig fran onyttigt imorgon ocksa efter ett mal att ga ned i vikt, och resten ater onyttigt som tusan som botemedel for el epic hangover. icke jag!

jag har slutat roka efter mer an tva och ett halvt ar utav rokning, nog for att jag kanner for det varenda dag och ibland tillochmed drommer om cigaretter, jag ater det jag kanner for men drabbas utav angest och forsoker med jamna mellanrum att inte ata onyttigt och lyckas ibland halla det till sma mangder men jag bor i usa forkatten! det slog mig att jag bara har fem, sex manader kvar och jag ska bannemig njuta av allt onyttigt sa lange jag kan! kanske inte hela tiden men om jag verkligen kanner for det. och igar var jag nykter. nagot jag inte varit pa nyar sedan jag vet inte nar. nytt ar hehe spannande. halvt amerikansk och halvt svenskt. precis som brybrys och min unge kommer vara...haha jag skojar daddy! och alla! josses, 12 ar klockan, dags att rusa in i duschen och eventuellt aka med mrs roe och macy till dillards for shoppering! : )) bisous!


Kommentarer
Postat av: daddy

Kul, jättekul :)

2011-01-02 @ 11:31:14
Postat av: emma

haha jag kande det sjalv! storskojarn.

2011-01-02 @ 20:56:36
URL: http://lefabuleuxdestindemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0