-

just nu sitter jag pa det torkade graset i solen med tre utmattande chicas fran strings och vantar pa att klockan ska bli tre sa jag kan pysa hem med ines och jordan. lyssnar pa hakan hellstrom, talar med johanna och saknar sverige. jag har lyssnat pa i follow rivers hela dagen, lykke li innehaver nagon haftig formaga som gor att jag kan lyssna pa samma lat i evigheter. minns for nagon manad sedan da jag lyssnade pa possibility i mer an fyra timmar i streck. onskar att jag var i aix-en-provence just nu vilket jag hade varit om jag inte lamnat sverige. vilket jag givetvis inte borde ha gjort men vem fan kunde ana det. jag bor bli mentalt stark som helvete av det har annars javlar haha. i'm a damn viking! wah, slutar snart : )) bisous!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0