my valentine's day..zmile

haha crappy sadan tellinya! jag har inte hoppat ur pyjamasen pa hela dagen vilket betyder att jag inte ens har duschat an och klockan ar snart halv tio. jag har spenderat hela dagen i sangen studerandes franska forrutom da jag lopt amok pa all slags mat som finns. vid atta tog jag en studiepaus vilken jag spenderade med att stada upp efter drake som skitit pa mattan tva dagar i rad i rummet jag maste passera for att sluta upp i mitt rum vilket stank alldeles for mycket for att klassas som hanterbart. nu tog jag bevisligen ater en studiepaus i mitt last minutestudying for att beratta om min otroligt givande dag. det enda fina som passerade under dagens gang var samtalet med bror och daddy samt att mike precis gav mig tva hjartan med choklad dagen till ara, mycket sweet. imorgon har jag mycket att sta i och possibla forandringar. bisous y'all!


ganska utmarkt portrattering av min dag. enda skillnaden ar kanske att jag inte ar blond..och inte ar pa vippen att vomitera fullt involverad i att plocka upp hundskit..ye. lovely. happy valentine's day y'all!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0