022811

vadkatten jag borjade dagen jatteenergisk och stoked pa att lamna huset efter att inte ha gjort det pa hela helgen alltsa sedan i fredags eftermiddag men sedan fick jag jattemycket hemlangtan och det vill inte riktigt slippa ur minnet. nog for att jag alltid langtar hem men vissa dagar drabbas jag svarare. sista februari, javlarimig. fuenfundachtzig. jag saknar min familj! naval, nu tva slutar jag men blir hamtad av sue om nagon timme da jag forhoppningsvis ska till en lakare och gora physical exam for att kunna borja spela golf vilket jag hoppas att jag kan snart. tills dess ska jag lasa lite nyheter och klura pa vadkatten jag ska skriva om i mina nasta articles. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0