022711

hej, jag har fortusan inte hort av mig har pa evigheter. formodligen for att det har varit en jobbig vecka och inte passerat mycket namnvart. forrutom att jag i torsdags for forsta gangen exakt pa datumet den 24e horde fran min moder igen efter fyra manader, happy. idag har jag spenderat hela formiddagen med att diskutera tatueringar med daddy, han gick antligen med pa att gora en tillsammans med mig sa vi har klurat. jag ser verkligen fram emot det. det blir nog nagonting pa handleden. jag vill aven ha ett litet ankare pa sidan av handen och nagon text under armbagen. ankare ar tyvarr valdigt vanligt men sa forbannat vackert. ska kika vidare och overvaga det lange innan jag bestammer mig. impulsiveness ar inte bra nar det kommer till tatueringar minsann. 


jag vill ha en sadan med nagon haftig text hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0