022111

bonjour!

jag har precis haft ett governmenttest vilket jag tror gick superbt, vilket det borde ha gjort eftersom jag spenderade hela min helg med governmentstuderande. quite the partier alltsa. enda avbrottet fran governmentstudier hela helgen var ett par filmer i fredags, lite skins de temps en temps samt att jag foljde med sue pa hennes violin concert igar i daphne. stressmandag med test, lunch med mrs albrecht for att tala om planen for mina framtida historieklasser samt min forsta amerikanska detention mellan 3.15 och 4.15. den drog jag pa mig i fredags da jag satt i biblioteket eftersom jag var dang nauseous efter att ha atit fem chicken tenders till lunch och missade halva klassen. aningens spannande though att fa uppleva det maste jag saga. bisous!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0