021811 ' seven months

hi y'all!

 just nu ar jag i histoire vilket jag inte har pa riktigt forran pa mandag da min oerhort sweeta larare mrs albrecht har lagt fram en plan. jag gillar verkligen alla mina larare. mr brigham (government) har blivit varldens snallaste. mrs compton (strings) ar jattesuperb och cool, dr brousseau (francais) ar jattesnall och dr shorter (comp10 och journalism) ar jattesweet. den har veckan har varit utmattande, har varit upp till massa strunt varje dag. bel air mall arenden tisdag och onsdag, igar across the bay till fairhope och sedan hobby lobby i tva timmar. anlant hemma med sue runt atta varje dag hehe.

 fint med fredag, hoppas pa att nagon gang lamna huset den har helgen men jag vet icke. det ar forsta mardi gras paraden idag vilket jag garna hade sett. jag maste ta reda pa om vi har lima beans hemma i sverige det ar jattegott hade en severe craving pa det innan vi at det igar haha slumpmassigt skulle jag saga. ah, mr goulatte gav sam och mig en kaka och hersheys kiss for valentine's day present sa jakla sweet! loners unite heh. han ar en damn herrlich manniska jag alskar att samtala med for det ar alltid sa givande, uppmuntrande och ibland livsforandrande. idag har jag varit i usa i sju manader, josses. lite mer an tre manader aterstar. bisous!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0