021411 ' valentine's day.

varfor kanner alla sig mer ensamma pa valentine's day ar nagonting jag vill veta. jag kanner mig alltid ensam. varfor passa pa att beklaga sig over det just for att det ar valentine's day? vi ensamma satar har val inte respektives resten av aret heller. overskattat. for min egen del har jag knappt lamnat rummet, sangen och ar annu i pyjamas. har spenderat dagen att skypa med kare bror och daddeh, studerat franska, trostatit och lite skins. for tusende gangen avbojt alla inviteringar till nagot kul. det har blivit som en reflex att saga att jag inte kan, overvager inte ens att forsoka sedan manader tillbaka. atergar genast till omotiverad franskstudering. det har varit skont med en tredagarshelg men sannerligen inte kul. bisous!


zmile. mitt paket anlande i sverige idag : )) fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0