021311 ' sunday mornin' and 100 days!

bonjour!

efter en satsarfrukost med kaffe, juice, oatmeal, ostmacka, en halv grapefrukt och tva mintoreos bor jag vara redo for min sondag. mycket som star pa schemat. i follow rivers, ah sa forbannat vacker! sedan har jag varldens finaste fader i really do. vet inte varfor jag trott annat. min helg har sannerligen inte varit den basta men jag overlever bevisligen. hade en galen manniska som skrek allt mojligt at mig igar efter att ha stulit massa saker ifran mig. jag saknar vera wang jeans, tva victorias secret bhar, mjukispants och gudars vet vad annat men jag hoppas annu att de ut ur det blaa dyker upp har for annars vet jag inte om jag nagonsin kommer att fa tillbaka det. : (( spenderat mesta av helgen med skins faktiskt. ah, 100dagars milstolpen idag! : )) haha taggar till med thomas dileva. oh shite jag missade heartagram igar! : (( nasta heartagram day kanske jag javlarimig slar pa stort som kompensation och tatuerar in ett!


en av mina ugly seniorbilder. hahaha eat it!

things tengo que faire heute:
*bahzing fick in fyra sprak*
- lasa p.24-34 i "perfectly yourself".
- fylla i papper for golf i skolan.
- studera francais till provet pa tisdag.
- egentligen lasa en herrans massa government.
- egentligen borja/gora government squid (typ mindmap).
- lasa i franny and zooey av den lovely j.d. salinger for comp10.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0