021111

hi y'all!

stoked bin ich, fyrtiofem minuter till helg, nog for att jag inte har nagra planer och troligtvis inte kommer lamna huset. skins och homework. men vi far se. jag ar jattejobbigt matt efter en journalismlunch med allt mojligt, mest desserter sasom chokladscones, oreoballs, truffles med massa lask. maten var strimlat meat typ som los southeners ater med hamboorjarbread och sas samt potatissallad och jag medtog cheesedip och nachos vilken jag gjorde alldeles sjalv igar hehe. nog for att det sannerligen inte var svart. igar fixade jag aven mitt fjarde mobilabbonemang alltsa mitt fjarde amerikanska nummer haha och at lenny's sub och cajunchips till dinner. foljt av massa cherries, grapes och hersheys caramel kisses. tjocksmock bin ich heh dang. har borjat ata lite under dagarna och lopa amok om kvallarna. kanske darfor jag mar sa fruktansvart daligt nu efter den stora lunchen. tror jag bestamt kommer do snart.

imorse var det newspaper release for journalismklassen sa jag skulle vara har 7:15 imorse och gick upp tidigare och satte pa mig den cheezy scooptshirten over skjortskjortan men jag hann dela ut bara tio kanske. efter skolan ska sue och jag tala med jbrig min governmentlarare om mina possibla econlektioner i mitt b-block (common room alltsa study hall alltsa gora vad jag vill forslagsvis laxor som jag inte far ha langre)..sedan ar det helg! hoppas att mitt paket anlander i sverige snart ar stoked pa att hora reaktioner hehe tror bror kommer lacka satan pa mig for allt jag har kopt pa mig. bisous!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0