020911 ' 104

guten morgen!

jag har blivit obsessed med serien skins, har antligen kunnat se den efter att bror har vagrat se det med mig eftersom den ar british. betvivlar starkt att amerikanska versionen ger nagonting, vomitos por favor. igar var jag pa sue's office, lyckades fa pa bilalarmet for en kort stund nar jag satt ensam i bilen hehe scared el scheiss outta me, borjade lasa en self helpbok som en regel vilket ar fine med mig, studerade franska verb, at pasta alfredo och massa cookies och hersheys caramel kisses och sag efter en langdusch skins. idag ar det hundrafyra dagar kvar i alabama min for min del om jag pyser den tjugofjarde maj. raknade igar bara for att veta. det ar en underlig kansla. om hundrafyra dagar, well hundrafem, kommer jag troligen se min mycket saknade familj igen. skrev pa wave 1 hemresedatumpapper igar. samt kande mig forbaskat gammal. det var min barndomsvan annica's 19ars fodelsedag igar, jaklar vad lange vi har kant varandra, i ungefar 13 ar, we're getting ooold! bisous!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0