020411

salut!

nojd over dagens prestationer an sa lange, skrev eating disorder essayn idag och avklarade precis government laxan. invantar forsta helgen pa lange utan ines. jag ska forsoka spendera det mesta utav den studerandes government, tanka over mina mojligheter, skypa med la famille och eventuellt ga pa sam och kat's birthday party pa pump it up haha...slumpmassigt! har inte hoppat i uppblasta saker since well ever men det ar troligtvis min sista chans att fa gora det sa i might hah. tankte aven forsoka fortsatta vara duktig med vad jag ater och forsoka ge mig ut och promenera och helst jogga lite. stor chans att jag avstar dock haha.

igar efter skolan efter jag delat ett livsforandrande, givande samtal med mr goullatte och kande for att grata lite och tanka pa min situation fick jag reda pa att vi skulle across the bay till fairhope hem till linda, blaise och peter for att celebrera mamere's (g'ma perry's) fodelsedag. 79. det var ganska fint, vi at en herrans massa och jag samtalade mest med mina kusiner peter och john. haha ush, sue och jag at forst en lenny's sub i bilen, sedan at vi meat, broccoli, filled mashed potato och nachos dar foljt av birthday cake givetvis. angest. alors, mot min kanske sista independent french lektion. slutar tva idag, blir hamtad vid tre troligtvis. glad att det ar fredag, kom hem elva igar. drack varldens godaste sweet tea fran publix : )) bisous!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0