020211

bonjour!

bara ovisshet nu gallande allting. mitt schema, om jag ens behover ett schema langre, min familj, hemresa, allting. de senaste dagarna har varit himla pafrestande. jag har ingen aning om vad som kommer ske. hursomhelst har jag knappt nagon motivation kvar anda, det lilla jag lyckats samla ihop igar forsvann omedelbart av vissa anledningar. jag kanner mig jakligt svag och konstant orolig. har tiden i mitt liv basically hehe. jag ar lyckligt lottad som har en sadan fin daddy som lyssnar och alltid forsoker hjalpa mig sa mycket han kan. utan honom hade det varit omojligt. jag borde ha samma mentala styrka som en damn football player har fysiskt vid det har laget hehe if that makes sense. det gor det nog inte. jag kanner mig typ halvt vid medvetande for all stress tar kal pa mig. nu ska jag distrahera mig med studier! bisous!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0