042811

bonjour!

idag är jag stolt över mig själv och det är bannemig inte ofta jag säger sådant. jag gjorde en nerve wrecking telefonintervju med gröna lund och joggade ensam 2,5an idag. samt inte ätit en enda chokladbit idag haha. eller annat onyttigt förresten. tre rariteter så det känns fint. sedan var yngve och inga här på besök, gemütlich. nu lyssnar jag för första gången på the unforgiven III, vem hade kunnat ana att det skulle komma en tredje? och tänkte jag krypa ner i min nybäddade säng och läsa. imorgon har jag planerat med anton att sitta i hagaparken och fick nog med mig angelica och niclas också så jag hoppas att vädret inte bråkar. tänkte lämna två cvn till imorgon, vill förtusan hitta arbete snart jag har det så himla ensamt om dagarna. good night yall!


haha så jäkla lustig bild på alla tre. niclas, angelica och jag flaminnn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0