042511

bonjour!

hot dang vad dålig jag har blivit på det här. funderar på att lägga ner detta projekt får se. idag återvände jag hem från nyköping där jag spenderat påskhelgen hos mommy och krille med bror, fint. ätit och druckit mycket goda tingtings. sedan joggade bror och jag 2,5an idag, första gången jag tar mig an något sådant på evigheter och satan vad jobbigt det var!


jag och ziggy : )

sedan sist har jag mest spenderat tiden med att vara sjuk, något som halsfluss som var oerhört painful. när jag var bättre i tisdags delade jag en lustig kväll med ziggy i en park i zinken sedan nya dovas sedan nivå 22 en kortis för att träffa vänner såsom niclas. dagen efter var jag på mitt livs första studentskiva, camillas, vilket också blev en så jäkla rolig kväll. jag har mest ätit god mat och druckit gott vin eller mousserande vin, valde tillochmed att stanna hemma på en lördag. det är inte så dumt än att ge ut sig på något furzigt.


niclas, angelica och jag : )

nu vill jag iallafall tamigtusan hitta ett arbete snart. får söka mera. och se om det finns någon chans att återfå min borttappade kamera. och se om jag finner motivation någonsin att ge mig ut och jogga igen. samt om jag kan sluta äta så förbaskat mycket men det är det enda som finns att göra om dagarna. men det resulterar i flera kilos viktuppgång..ångest. nu ska jag avsluta ipodreformeringar och hoppa i säng snart. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0