041111

hallådär!

jäklar inte skrivit på ett tag igen. det blir så. kanske för att jag är sjuk och oenergisk just nu. min hals gör så jäkla ont, känns helt svullen och omöjlig att kurera men jag gör mitt bästa med att överdosera te och mucoangintabletter. samt strosat inlindad i en halsduk all damn day. spenderat hela dagen med desperate housewives och tröstätit. och sett fried green tomatoes. sedan sist har jag träffat jeancostis i måndags, lämnat ut cvn i centrum i tsidags, träffat johanna i onsdags då vi gick ut på nivå haha där vi också träffade några till blandannat petra : ) jayjay och jag slutade upp ensamma kvar med creepers vi slutligen rusade ifrån och kom hem mycket senare än intenderat just därför för vi då inte hittade bussen. haha lite hemskt samtidigt som det var lustigt. torsdagen spenderade jag mest där sedan hemma en uns hungover.



i fredags var jag i rydbo och firade frejas 18årsdag med massa peeps det var kul förrutom att jag nuförtiden är så jäkla känslig mot alkohol så jag blev alldeles hungover samt förkyld på det så på lördagen mådde jag fruktansvärt och lite samma igår och idag. hoppas på att halsen ger med sig snart så jag kan fortsätta mitt jobbletande och göra lustigheter. däremot funderar jag på att inte börja gå ut och dricka igen det är inte bra för någonting och nu när jag blir bakis är det väldigt ovärt. oh well, lite mer desperate housewives förmodar jag. bisous!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0