040411

hi y'all!

jag har precis ätit knäckebröd och finncrisp som jag saknat så satans mycket : )) dricker lite grönt te i väntan på att gå ut på en promenad och göra sysslor. igår fick jag färdigt mitt cv och personliga brev med hjälp av min käre bror samt kikade lite på west wing och sedan såg jag taken. idag ska jag eventuellt träffa jeancostis hehe men isådanafall måste jag rusta upp mig. ska först inviga mina nya joggingskor haha ovant att ha sådana måste jag säga, kanske hjälper till med motivationen. håller fortfarande tummarna om att hitta min andra kamera som verkar vara borta, möjligen kvarglömd på okänt plan på hemresan till sverige : ( bisous!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0