040211

hi y'all!

jag har precis sett en dokumentär om barack obama's presidential election campaign som var mycket fin, lite tårögd minsann. dessförinnan åt jag en god dinner med fläskfile, hasselbackspotatis och j.lohr vin. jag kom hem från min compadre annica vid fem där jag spenderade gårdagskvällen med henne och ziggy då vi gjorde sallad, bulgur och kyckling till dinner i sällskap med mousserande vin och rödvin och kikade på good ol' videor på dem när de var kids samt eva och adam haha. vi hamnade inte i säng förrän fem efter att kikat igenom bilder från klassresan i sexan haha.


mysdinner.

imorse hade vi knäckebrödsparty och kaffe samtidigt som vi kikade på bert. stannade kvar med ank till tre. sweet att catcha upp efter nio månader av ickeseende. igår svängde jag först förbi där annica praktiserar på odenplan då hon klippte mitt hår och förändrade min lugg hehe spännande. hon var muy bien. morgonen började tidigt på ett afmöte. det var en fin fredag och min lördag har heller inte varit dum. imorgon ska jag skriva cv och personligt brev bannemig! puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0