fem timmar wildboyz.

bonjour!

nej ni, nu ar klockan over 1am och jag borde onekligen kinesa. imorgon ar det thanksgiving! det ska bli oerhort spannande, nog for att min familj ska celebrera pa fredag. min vardmoder sue och jag ska formodligen shoppa det mesta utav morgondagen men jag vet inte nar och jag borde darfor kinesa. forst ska jag dock lasa tills insomning i vad som verkar vara den haftigaste boken nagonsin skriven, catcher in the rye! haha sa dang hilarious att den tillochmed fatt mig att skratta under lektionen mer an en gang. min larare sade att det var roligt att titta pa mig nar jag laste hehe. knapptyst ar det ocksa vilket jag darav ocksa maste forsoka vara vilket ar en tricky utmaning for j.d. salinger ar ett sadant geni hehe. undrar exakt hur manga ganger ordet "damn" ar skrivet i den boken.


sue och jag hade nu nar vi ar inne pa amnet idag en diskution om just detta basically hehe att man blir immun mot svardomar nar de forekommer konstant i det man ser alternativt laser. inte mig emot. men henne hehe. idag var forresten min forsta lediga dag nagonsin i usa! thanksgiving break som borjade idag. fem dagars ledighet. jag har spenderat hela forbannade dagen i soffan atandes pa allt mojligt framfor wildboyz : )) haha nog for att det var underbart med fem timmar wildboyz i rad och jag hade bannemig kunnat stanna dar verkligen hela dagen men colin tog tvn. ah, steveo och partyboy ar sa amazing! just nu textar jag med min fina van matt och halvslumrar, tandborstning och hopp i sang kanner jag nu. bonne nuit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0