thanksgiving, shopping, driving for the first time, remember me...un jour très bien!

haha lawdyy, min franska ar sa otillracklig att det inte ar sant...wildly guessing el rubrico. jag ar halvt redo att hoppa isang och lasa. thanksgivingmaten var inte dum, goda saker men ingenting jattespeciellt till min lilla besvikelse. kanske for att vi hade fardigskuren turkey och inte en sadan dar stor jefel man ser framfor sig. gott sowieso. dinerade med sue, linda, colin och pete. haha jag skrattade lite sa jag grat nar colin gormade "you're on a mic..you don't have to scream!!!!" detta tillagnat father something, den odragliga prasten heheh. father muldoon kanske : )) heheh. det ar nagonting med colin nar han ar passionerad om nagot han talar om, han later sa damn bitcheeh och herrlich haha!


haha jag lopte verkligen amok pa jattemycket fran vera wang idag gee! blandannat vaskan pa bilden fast svart, j'adore!

anyhoo, efter att ha atit som ett djur pyste blaise mon cousin et je/moi/what till kohl's dar colin var och kikade pa lite klader med honom. ah, kunde inte halla mig fran att kopa tre tshirtar haha...som att dagens shopperande inte var nog. tva family guytshirtar och en reese's : )) how can one resist? sedan, AAAH this is a biggie!, testade jag att kora bil for forsta gangen i mitt artonariga liv! how cool! och inte bara det utan en huge friggen *redneck*truck! ah, det var amazing hehe! inte var det svart heller eftersom el truckie var automatvaxladsomething. man far verkligen typ lyfta upp ben nummer ett (haha rakade skriva benen forst) mot himlen, ta en herrans massa sats och kravla sig upp jatteosmidigt och ograciost for att den ar sa jakla hog over marken haha.

ungefarligt en sadan hehe, vetekatten vad blaise har for truck egentligen men ni forstar!

efter en svang forbi mickey d for drive thru wegen en ice cream para blaise vilket var alldeles nutty eftersom det var freeeezing outside, atervande vi hem for att kika pa en av tre filmer jag inhandlade igar vilka var juno, remember me och dear john av vilka vi sag remember me som forvanansvart nog var herrans bra. vart alldeles tankspridd efterat, nar man blir sadar berord, gillar det. sarskilt mot slutet nar man far reda pa vilket datum det ar och man goes NO NO NO och slutar andas. sedan drar det inte ned pa kvaliteten att robert pattinson ar sa jakla beau hehe, colin pastar att robert ar hans och att la girlfriend borde skickas ivag till space heh inte do bara forsvinna for evigt. makes sense. jag tror minsann att jag konstant hur mycket jag an forsoker bryter mitt lofte om att blogga kortare. kvalitet framfor kvantitet som man brukar saga. maste arbeta pa det! kameran lyser annu med sin franvaro sa jag hoppas innerligt att den dyker upp imorgon for annars har jag problem. bonne nuit!


ah sweet bild. se det som enskilda inlagg om ni vill for jag satsade nu och lade in enskilda bilder till varje paragraf, oh yes i diddd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0