nothing changes around here.

men nu jaklar! funderar pa hur jag ska strukturera bloggen. overvagde att blogga pa engelska eftersom jag just nu talar och tanker pa engelska men beslutade mig i sista sekund for att inte gora det, min engelska ar begransad och det skulle darmed inte bli lika roligt. hehe flattering myself och pastar att min blogg ar rolig, menade inte sa. jag tenderar att skifta sprak valdigt frekvent vilket ocksa bidrog till att jag nastan borjade blogga pa engelska eftersom det ar nagonting en herrans massa manniskor irriterar sig pa. jag kanske lyxar till det med engelska inlagg de temps en temps!

sedan overvagde jag att borja skriva med stora bokstaver nar det ar meningen att de ska vara stora. En serios mening i stil med denna. men det ar karaktaristiskt for mig att exkludera stora bokstaver. formodligen for att jag inte riktigt kan bestamma mig nar mina meningar tar slut eller har bihang, sa jag satter ut lite slumpmassiga skiljetecken. det hade sett daligt ut med nagonting som "Jag ar trott...Borde sova. Kanske. Merde." see what i mean?

vidare lovar jag eder alla att ge det ett genuint forsok att dela upp allt ovasentligt scheisse jag skriver i paragrafer for att preventera att ni alla orakenliga lasare far huvudvark. det kommer sannerligen bli en utmaning, det ar bara jag att skriva en jakla novell varje gang jag borjar. aven om jag ursprungligen inte har nagonting vettigt att skriva forrutom att jag exempelvis befinner mig i skolan. ganska fascinerande really. 

slutligen ska jag forsoka bifoga fler bilder i mina inlagg vilket dock blir svart i skolan da jag inte kan gora det dar, men pa nagot vanster ska jag bannemig lyckas. jag vet hur trakigt det ar med en massa text utan bilder, faktiskt, men tiden fanns inte att atgarda problemet. jag ska forbattra mig. pa bada dessa saker. om ni sitter och haller pa nagonting ni finner att jag borde andra sa tveka inte att dela med er av det! hehe. kritik ar bra for forbattring, det vet vi alla.


we're good right? peace! chris min valdigt herrlich larare i vermont och jag. mother of all that is holy, redan mer an fyra manader sedan, varst vad tiden passerar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0