emelaa och nya converse!

ah, i lordags anlande ett paket fran sverige skickat av min mycket rara van emelie : )) jag blev sa jakla rord! i det fanns lustiga bilder, lite teckningar, vit choklad fran marabou jag skrivit om att jag ville testa *ah*, marabou mjolkchoklad, bilar och daim! sa dang sweet alltsa! utan forvarning hee emelaa ar en sneaky jefel. det gjorde mig sa himla lycklig : )) har bara testat lite vit choklad an men satan vad sweet det ska bli med actual chocolate och bilar! : )) tack sa hemskt mycket min kara! <3 <3


mi compadre y yo i portugal i januari, good times.

insag tidigare att jag inte skrivit igar, hum. igar borjade jag dagen med att skypa med bror, fader och for forsta gangen mina smabroder : )) ah! sa jakla sweet! de delade med sig av en mening i taget max but still, so sweet! erik lat sa annorlunda och precis som johan, kunde inte hora vem det var. de sade el "tva tomater gar over vagen en blir overkord kom ketchup"joke orakenliga ganger hahah. mignon! i love you guys! alla fyra! <3


jag alskar er!

vad mer igar, jag kopte ett laptopcase och ett ipodcase, bada lila givetvis. gjorde sondagliga storhandlningen pa target med sue. ingen kyrka, tjiho! var seg som kola hela dagen, misstanker att det var for att det var forsta dagen jag inte borjat med kaffe pa nagra dagar. vill inte falla dit i addictionen men det ligger i mina gener, tror inte jag kan kampa emot mycket langre. hellre vara beroende av kaffe an cigaretter eller nagot annu varre vilket jag tidigare var though. vidare finns det ju inget battre satt att borja morgonen pa : )


pair numero une.

i lordags satt jag i bilen och skrev brev till mormor och morfar medans sue kollade i ytterligare en mobelaffar hehe sedan akte vi till nagon affar med mestadels ljus och christmas decorations dar jag kopte ett creamy caramel pumpkinljus, tva jattehaftiga ljushallare i form av en skoldpadda och presenter till sue ma mere. efter en pizzadinner akte vi till shoe station dar jag kopte tva nya par converse : )) de har sannerligen inte det storsta utbudet...vill ha roda, vita hoga och navy goddamit! men jag kopte nya svarta laga eftersom mina nuvarande for det forsta ar bortrovade av heather och for det andra endast bestar av typ kvarlevor hehe de har snart ett ar pa nacken. sedan kopte jag ett par jag klurade pa lange, jag tyckte att de var horibelskt fula nar jag forst sag dem men efter ett tag borjade jag fatta tycke for dem. svarmatchade men trotzdem haftiga somehow.


pair numero deux. feel honored peeps, jag letade i evigheter for att kunna demonstrera dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0