c'est moi!

   jag heter emma och ar arton ar. bloggens namn harstammar fran min all time favorite movie Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain, jag var fyndig och ersatte amélie's namn med mitt eget. jag ar temporart bosatt i mobile, alabama, usa som en utbytesstudent har for att forbattra min engelska och uppleva ett amerikansk liv och amerikaner, men ar egentligen bosatt i stockholm, sverige. jag ar senior i st. paul's episcopal school och kommer att ga sista aret (igen) i gymnasiet nasta ar i tibble fristaende gymnasium i taby dar jag spenderat mina tva passerade ar.

  jag bor i mitt normala svenska liv med min fader och storebror samt tva smabroder varannan helg. har i alabama bor jag med min jattesweeta vardfamilj sue la mère, mike le père och colin bror som ar tjugo som jag however knappt ser roken av. min passion i livet ar att resa och studera sprak hehe. vidare forgyller jag mina dagar med musik nar tillfallet ges och lyxar ibland till det med att kika pa nagon film eller med att lasa en bok. ah jag vet inte vad jag ska skriva, har just nu ingen inspiration alls, det ar liksom inte sa mycket som passerar har i alabama. ska klura en stund. nagonting ni vill veta? de fa lasare jag forvantar mig kanner mig redan och undrar darmed ingenting. 


fully neutral jag...precis som den har bloggen ska vara tillsvidare. vi far se hur lang tid det tar innan det borjar klia i fingrarna och jag lyckas skriva nagonting inadekvat.


Kommentarer
Postat av: carro

jag såg att du skaffat en ny blogg :))) heheeh. visste inte att du bodde i Mobile, berätta hur du bor, alltså utanför staden lite eller dónde? :) och hur en vanlig dag ser ut? :) hehe nyfiken :D

2010-11-26 @ 17:39:48
Postat av: Lucke

fin bild :D

2010-11-26 @ 18:06:43
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Ida

Vad ska du göra för kul i helgen? :)

2010-11-26 @ 18:25:51
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0