113010

hi y'all!

gee, sista novemer redan! three furzy weeks til christmas! : )) jag har journalism och editerar min video till var newscast...herrejosses vad awkward min voice ar, stammar och har mig heh. noterade inte forran avlyssning hur jakla grav min dialekt faktiskt ar. oh well, nog for att hela skolan kommer att skada den men jag ger tusan i vad folk tanker om mig. dagen har passerat forbi kvickt idag : )) imorse traffade jag for forsta gangen sota cessy och hennes son jonathan for en visitering hos la dermatologist. de ar mycket snalla och roliga samt har en utbytesstudent fran espana i ar sa jag ser formodligen mer utav dem : )) hudvardsdamen skrev ut nya pills at mig som actually kan gora en bla om nagonting gar snett haha! huden blir bla! wah! men som forhoppningsvis kan fa ratt pa mitt ocharmerande nylle med all acne eller halvacne pa hakan som borjar krypa sig uppat. det forde med sig att jag inte kom till skolan forran tio hehe sweet.




idag regnar det ihardigt och i kopiosa mangder, inget vidare att slapa mig mellan alla byggnader hehe blir alldeles drankt ju! forsoker forbereda mig mentalt for nar jag strax maste kuta over till franskan. ikvall maste jag atervanda till skolan vid 6:45 for att deltaga pa stringskonserten aven om jag inte deltagar pa riktigt. dock ska jag efter forsta laten ge mig ut pa scenen for att stalla upp tva notstall literally langst damn fram...ah, nerv wrecking. hall tummarna for att jag inte snubblar eller nagonting annat awkward por favor! annars sa ska jag bara ahora spektaklet med min moder sue. plans for today ye! jag kanner mig lite olustig eftersom dylan sitter bakom mig med en jattesatsig kamera riktad pa sig med script och allting for inspelning av manadens newscast sa jag ska nog lyssna pa hospital med broder daniel och stirra ut pa regnet. bisous!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0