112910

bonsoir!

nog for att colin ar den enda riktiga amerikanska bror jag nagonsin haft men han ar tamigtusan den basta amerikanska bror jag nagonsin haft! vi har precis delat livliga diskutioner i runt tva timmar, han far mig alltid att kanna mig battre nar jag val stoter pa honom vilket inte ar alltfor ofta men han ar sa awesome : )) just nu textar jag med min fina och ska slanga mig in i duschen en quickeyy. idag kom min nya fiol jag har bestallt! : )) hehe sweeet. dagen kandes fruktansvart lang och jag somnade alternativt var pa vag att somna pa precis varje lektion, hehe hela b-block i biblioteket halvslumrade jag pa det oskona bordet och mr g skrattade at mig nar el bell ringde. avskyr mandagar med passion, sarskilt efter lov, fykatten.


tihi lika happy som bror min ser ut att vara ovan : )) love you nutter!

dar fick jag aven reda pa att min kamera most likely aldrig kommer att visa sig igen, for mig atminstone, hoppas den som tog den har kul med mina glamorosa bilder samt drabbas av svarhanterlig analklada hehe...(oerhort trakigt) : (( finns fortfarande ett tiny hopp att den dyker upp men jag kopte mig en ny kamera idag utifall att den inte aterkommer. en ny cannon, verkar palitliga forrutom att de forsvinner sadar. efter att ha kampat mig igenom skoldagen akte mike, sue och jag forbi tropical smoothie dar jag testade en kaffesmoothie innehallande caramel, white chocolate, coffee, cappuccino and non-fat yogurt, dang good! : )) och chillade runt pa best buy dar jag inhandlade nya kameran.



till middag blev det pasta med tre olika saser hur man onskade och jag slangde pa en herrans massa oliver ocksa. sedan knaprade jag pa bla, ekologiska tortillachips gjorda utav blue corn och guacamoledip som inte smakar som guacamole for shite men anda ar acceptabel hehe. sedan mitt mycket uppskattade samtal med colin. han ar smart den pojken. lustig ocksa : ))
 


hahaha min jattesota, tiny, svenska lillebror erik! : )) happypill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0