112710

guten morgen!

charging los batteries med en kopp kaffe och ett glas gront te, klockan ar ungefar halvvags over tva och jag ar seg som kola. formodligen for att jag inte kunde somna inatt pagrundutav en outhardlig kyla. forsokte somna men fick ge upp, kravla mig ur tacket och rusa upp och hamta en tjocktroja och mjukisbyxor att sova i (!) men det hjalpte barely. vilken provning, jakla alaska typ! idag passerar nog inte mycket, kanske koper nagra par converse om jag orkar haha men vi ska savitt jag vet satta upp en herrans massa christmas decorations, de har skrammande manga lador av det sa det ser inte lovande ut...sedan ska jag spela in min horibla rost med mitt script for journalismklassen till vara "skolnyheter" haha cheesy ah..awkwardD oh yes.

idag ar en sadan dag jag saknar alla svenska familjemedlemmar extra mycket, bror, daddy, smabroderna, mommy som jag inte har talat med pa over en manad, mor- och farforaldrarna. ah speaking of which idag ska jag bannemig borja skriva vykorten jag kopte for sa langesedan men aldrig skrivit eller skickat, dumma mig. wo, nu ska jag impulsivt folja med sue till en massa furniture stores och sadant, en candle store heh spannande, men tankte sitta i bilen och skriva postcards for jag har sett alldeles for manga furniture stores i tell ya! bisous!


get up and jump!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0