112610 ' black friday!

hi y'all!

gudars jag har sprungit runt med sue och shoppat anda sedan 10.30 imorse hehe vi var hemma vid fem nagonting. jag har kopt en herrans massa saker jag kan dela med mig av senare men misstanker att jag inte har alltfor mycket tid nu for snart kommer alla manniskor hit och ska celebrera thanksgiving med oss : )) jag ar sa dang stoked pa all god food vi precis hamtade upp pa cracker barell, det enda jag har fatt i mig idag ar en kopp kaffe, en halv tropical smoothie och nagra lustiga sma bitar av typ en cinnamon roll med icing, hum. vi var pa kohl's enda till 13.30 i fink da vi svangde forbi tropical smoothie och akte till mobile's enda mall darav "el mall", bell air mal : )) dar jag visiterade abercrombie & fitch, abercrombie och victoria's secret : ) och skulle antligen fa mig till att kopa ett ipodcase hos "special price only for you blinkblinkzmile" hehe sweet, mais non de hade inga adekvata. alors, nu ska jag bege mig ner till nedervaningen.


el turkey here i coooome! blinkblink.

- min kamera ar sparlost forsvunnen....panikpanik! vill ju ta bilder for livet av min forsta thanksgiving! + jag hittar den, sakert! heh
- jag ser ut som ett daligt skamt idag med en lustig stram knut mitt uppe pa huvudet, nedgangen eyeliner efter dagens pafrestande shopping och alldeles for morkroda lappar. haha, jag testade ett nytt lappglans jag kopte igar...det sitter som berget och gar inte att fixa till oberoende pa hur mycket man forsoker, om det hamnar utanfor sa far man leva med det einfach. satte pa det mitt i rusningen imorse precis innan vi skulle ga, outch. + ingen varken bryr sig om eller noterar hur jag ser ut, alla ar upptagna med att njuta av gemenskapen! zmile. *forvanar mig sjalv over hur positiv jag blivit*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0