112510 ' HAPPY THANKSGIVING!

bonjour!

ah, jag har en underbar dag aven om den precis borjade, av okand anledning sager nagonting mig att den kommer vara amazing. nar jag vaknade uppenbarade sig omedelbart en tvangstanke att lyssna pa i want you med bob dylan, vet inte vart det kom ifran eftersom jag nastintill aldrig anhor honom men den ar sa jakla bra. anhor den fortfarande. daremellan skypade jag med johanna i nagon timme : )) forsta gangen jag anhorde hennes vackra stamma sedan den 29:e juni. at precis mozarella och tomatmackor och nu har jag tiden i mitt liv med en kopp kaffe samtidigt som jag talar med daddy, bror och jakob lite som jag inte talat med pa nastintill ett ar.

ah, det ar nagonting med christmas songs, de ar sadana effektiva happy pills! jag blev sa lycklig nar jag flanerade ned for trappan efter att ha talat med johanna da jag mottes av julsanger och christmas decorations lite har och var, nog for att det kanns lustigt att ens borja tala om christmas nar det ar varmt ute och knappt tecken pa host hehe men det ar sa fint! fint ar det ocksa att tala med mon pere et mon frere men nu har jag hallt till har i sangen ett tag, tid att duscha och rusta upp mig skulle jag saga! off to bel air mall snart i fink! : )) happy thanksgiving y'all!


hehehe gillar dagens google!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0