112410

ny blogg ny start. endast positivt och neutralt numera, sa ar det atminstone tankt, vilket kan bli klurigt eftersom jag insett att jag formodligen ar varldens mest negativa manniska. jag forsoker dock andra pa mig! jag kan inte vara allt har i varlden...men jag ska ge det mitt basta. daddy har volunterat att lyssna pa det daliga jag har att saga hehe, uppskattar det mycket! denna nystart ar ocksa nodvandig eftersom yttrandefriheten lyser med sin franvaro under detta ar. jag overvagde att lagga det hela at sidan men jag insag alldeles nyss hur fruktansvart tomt det kanns att inte blogga eftersom det ar nagonting jag pretty dang close to tillitsfullt dagligen gjort sedan jag var femton fyllda. jag overvager att satta upp en template for varje dag, att rakna upp minst fem saker jag ar tacksam for varje dag haha men jag vet inte om det ar nagonting jag ens kan hosta upp dagligen hur garna jag an skulle vilja. utifran mina erfarenheter med mig sjalv skulle jag bedoma det som en sann utmaning. kanske i framtiden, da jag forhoppningsvis ar en herrans lycklig, zzzuuperpostiv, hurtig kvinna. hehe mais non.


thumbs up! blink blink. min tyske compadre revan och jag pa ett eflager i vermont i juli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0