was für ein samstag.

det ar lordag och strax efter sex, vid den har tiden brukar jag ata en superb dinner med daddy och bror, eventuellt de tva ytterligare broderna, och kanske dricka nagot gott vin. och vara lycklig. vad gor jag nu? sitter i instangd i mitt rum och drommer om ett finare liv. undviker nedervaningen for att inte bli olycklig och langtar efter min alskade familj i sverige pa andra sidan atlanten. min familj och en vinbox hade suttit oerhort fint, hade kunnat ge vad som helst for det just nu, med undantag av att ge upp och atervanda hem. jag tror att det blir antingen the catcher in the rye som far forgylla min kvall eller nagot sorgligt i stil med dear john, from what i've heard. over till positiviteten med att brybry och matt haller mig sallskap genom sms atminstone..bisous!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0