venus embrace!


damer! basta jakla rakhyveln jag nagonsin stott pa : )) behovde inte ens oroa mig for att raka skara mig nar jag passerade armbagarna vilket jag alltid brukar behova frukta..tjiho!



bonsoir!

ska studera lite mer francais och sedan kinesa, redan efter elva damit. dagen har dock varit fin but not really heh. sue's arbetskamrat amanda hamtade upp mig vid tva da jag einladade henne pa en tropical smoothie, blev kiwi quencher para mi idag. amanda var mycket trevlig : ) sedan blev det lite franskstudering, liten insomning, ett langt behovligt samtal med sue, langdusch och har ar jag nu. dar emellan delade jag mitt forsta telefonsamtal med matt : )) hehe jattesweet och uppmuntrande i orolighetens tider. och nar jag precis skulle saga att det var sa sweet att hora hans rost for forsta gangen pa typ tva veckor och inte bara sms sa sade han det, haftigt skulle jag saga. oh, imorgon ska han hamta upp mig fran skolan! lite nervous hehe...gudars han ska skada mig i skoluniform! men det ska bli mycket fint att fa se honom igen : )) men nu har jag ett franskquiz att oroa mig over forst, bonne nuit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0