storstuderarn!

bonsoir!

oh lawdyy, klockan ar snart 1AM och jag har studerat franska enda sedan 11PM. ar for trott for att rakna ut hur manga timmar det ar, av nastan enbart studerande herregud, lite less. jag blir sa satans produktiv under stress men annars passerar ingenting! sju skrivna sidor med forhor, fyra egengjorda study guides..nu ska jag natta mig och hoppa i sang! onska mig lycka till infor imorgon, my first american exam! 12 ska jag infinna mig dar, far se nar jag slapar mig upp...och huruvida jag lyckas somna eller icke. har knaprat pa godis hela formiddagen, druckit fyra koppar kaffe, en root beer och tva stora colaglas for att lyckas fortsatta sa att somna blir nog inte det lattaste hehe. bonne nuit!


vad livet hade varit klurigt utan kaffe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0