more vera wang!

cheelo!

gee, jag ar sa trott att jag alldeles nyss ros. tankte borja kika pa min nya kamera men jag ar for trott att lasa bruksanvisningen. min dag har varit fin! exceptionell! hehe not really men bra liksom. nar sue skulle hamta mig efter skolan hade hon last in bilnycklarna i bilen hehe sa hon kom inte till skolan forran 4:15 men idag gjorde det ingenting alls for jag levde loppan med min sweeta compadre bryan under den tiden : )) han ar formodligen den jag gillar mest i st. paul's. sedan akte vi till en estate sale, hamtade upp subs pa lenny's vilket blev dagens dinner och sedan var sue's foraldrar fran pennsylvania har nar vi kom sa jag traffade dem for forsta gangen. idag har de atminstone inte varit scary hehe, vi pratade ganska mycket faktiskt. som vilka grandparents som helst : ))


vera wang la genius hehe!

vid attasnaret begav sue, hennes mor phyllis och jag oss till kohl's for shoppering : )) jag kopte pa mig ett till par vera wangjeans, svarta med dragkedjor, och massa jewelry. tva vera wangringar, orhangen fran vera wang och tva par nickelfria orhangen. mycket fint. hoppas pa att kunna demonstrera allt for er inom en snar framtid nar jag far igang min nya kamera. det ser inte ut som min tidigare kommer tillbaka : (( tror att nagon rovade bort den i skolan. trakigt. naval, jag insag verkligen hur mycket jag alskar vera wang's designzz. nastan allting ar valdigt tjusigt och faller mig i smaken. alors, tvatta nyllet, borsta tanderna och hopp i sang! bisous!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0