La Valse D'Amelie

bonsoir!

ska genast kinesa nu klockan ar efter elva, ska slapa mig till skolan imorgon forutsatt att jag inte aterigen lagger mig kry men vaknar sjuk. touch woods. sedan sist har jag forsokt gett mig i kast med econ, last lite mindre an tre sidor pa vilket tog typ fyrtio minuter da jag ocksa insag att jag inte forstatt ett mierda. sedan un peu francais. atit hash brown casserole innehallande three cups of cheese - oh lawdy, damn gott though, med chicken och lima beans. av okand anledning luktar jag i skrivande stund sa forbaskat gott haha blir alldeles lycklig, vet inte om det ar min nya duschkram eller min nya harspray jag just anvande mig utav...sweet. oh, sue och jag borjade aven lite med julpyntningen och jag gav mig pa den brakiga julgranen idag med heh, magic hands en del lystes upp nar jag var dar for att forma grenarna. nu blir det lite catcher in the rye infor insomning. bonne nuit y'all! heh i keed.



jag alskar den har laten, finaste nagonsin. ar van vid att den later lite annorlunda men den har ar minst lika bra. nagon som kanner sig manad att ladda ned den at mig? sil vous plaît : )


Kommentarer
Postat av: Well

Den här är bättre: http://www.youtube.com/watch?v=IyCRJmerW1Q

2010-12-09 @ 09:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0