igar, christmas day.

gardagen var acceptabel, valdigt dalig till en borjan, deprimerande rent utav. talar inte med vissa manniskor i den har familjen, kanske temporart kanske permanent. vi hade en herrans massa mat blandannat turkey, sweet potato brandysomething som var sott och jattedelicious hehe, mac and cheese, nagra markliga rakor jag inte testade, cheesedip med nachos, fruktsallad und so weiter. jag dinerade med them oldies hehe, gillar det. delade givande samtal med memere hehe g'ma perry om stockholm dar hon var i september om jag minns ratt. senare anlande finalmente min favoritkusin john : )) han ar lustig och snall. sedan samtalade jag mest med honom.
 

de flesta i familjen Perry : )) jag med mina jatteroda strumpbyxor till hoger.

vi alla korde el dirty santa game da alla har nummer i ordning och valjer paket alternativt snor ett som nagon redan oppnat och forsoker behalla det basta. jag fick nagon dvd heh woo. nar alla gav sig ivag vid kanske nio, tio stadade vi och sedan kikade sue och jag pa film. 50 cent's narmare bestamt hehehh. sa jakla usel! den heter "before i self destruct" och den var fruktansvart. en sadan dar man vantar pa att nagonting bra ska handa men det kommer aldrig. stick to the rappin poooor fn favor haha! alla var sa daliga actors och talade svarforstaelig engelska. jag fick forresten en skrivbok och pennskrin av linda ocksa, rart : )) det var mitt amerikanska julfirande! missade ju tyvarr christmas eve och el mass i kyrkan och sa men det kunde jag inte ra for. alright, bonne nuit!


min vardfader mike, min vardmoder sue, ena hunden drake och jag : )) hehe ser ut som mike har kissat i byxan men det ar diskvatten minsann.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0