igar, 29e december.

gardagen var ganska superb. ines och jag blev upphamtade av bryan pa formiddagen da vi akte till starbucks for en fika. vanilla latte for mig. hahah alltsa ines ar sa jakla lustig i smyg jag onskar att jag kunde battre spanska for jag lovar att att hon ar sa friggen hilarious utan sprakbarriarer. bryan ar sa jakla lustig ocksa haha efter nagra timmar pa starbucks akte vi tillbaka hem till mig och jag tvingade bryan att ata lakrits och han nara pa dog right there. ines filmade ocksa hoho bahzing! brybry stannade kvar till atta nagonting hehe han ar ett sadant happypill, ines pyste tidigare och befinner sig i new friggen york nu och jag saknar henne redan! well, vi sag the blind side igar och den var forbaskat bra! jattesweet film. about to damn weep. det ar jag ocksa for att mitt nyar kommer vara det varsta och mest handelselosa nagonsin herregud vad ska jag ta mig till! naval, 2:55, samtalar med kev och borde kasta in handduken snart till vad som kommer bli det mest deprimerande nyaret nagonsin. bonne nuit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0