haha bry1!

"don't be silly, wrap the willy!" hahah gee vad oerhort cheesy! det ar ocksa kul av den anledningen att jag brukar saga sillywilly. givetvis bryan som jag quotar men det visade sig vara nagot slags uttryck har i los estados unidos. det sager anda nagonting : )) brybry ar sa sweet och bigflatterah hehe lyser upp mina dagar. med detta onskar jag eder en god natt, klockan ar halv tolv och jag ska upp sex, icke kul. slangde mig precis i duschen efter en taco belldinner : )) un taco por favor...uh uh, no quiero taco..quiero fiesta! *strippinn* haha. oh partyboy <3 bland det forsta jag larde mig i spanska med femton ar pa nacken : ))


j'adore paul frank!

oh, min korta stund i stralkastarljuset blev inte av. kan ni tro det, sue och jag var forsenade, men jag slapp faktiskt undan. kande mig jattedum som stod dar bakom scenen utan att uppfylla nagon funktion alls men konserten var fin formodar jag. har druckit bade kaffe, cola och mountain dew ikvall, det kan bli en sann provning att somna. darfor ska jag precis till att ta hjalp av mitt ogonskydd fran paul frank for forsta gangen, det ar lite rart. *ja den ar frasch.* hahah. lawdyy! bonne nuit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0