123110

bonjour!

klockan ar 1:49 och jag at precis frukost...tva krispy kremedonuts, sunchips och en mozarellamacka. fyfasen. befarar att det endast ar borjan pa en lang dag av trostatande. jag ar snart sa nere att jag inte kan tanka langre. vilken forbannat festlig nyarsafton! arton ar ar jag dessutom. inga planer. nykter, junkfood, hemma, formodligen en usel film eller tva. kill me por favor. i seriously wouldn't mind. jag vill vara med min familj och dricka vin och champagne. well, far forsoka gora det basta utav det. ockupera mig med movies och furza runt i pyjamas. woohoo! oj haha glomde att publicera...naval. ha en fin nyar ni som kan! om fem, sex mander troligtvis ar jag ater i sverige och ater intoxikerad hehe maste sta ut. ska klura ut vad jag kan gora for lycka en dag som denna och kanske nagra nyarsloften. bisous!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0