123010 kinda

hi y'all!

ligger komfortabelt i min sang och lyssnar pa the shins och talar med bryan hehe, klockan ar 1:30 och trott ar jag. idag har min amerikanska familj och jag celebrerat julafton hehe fully late! imorse slapade jag mig ur sangen strax efter tio for att hjalpa sue sla in mer paket medans kikning pa mean girls. sedan arenden och things hela dagen. traffade for forsta gangen min vardfamiljs dotter shannon som bor i new york och hennes pojkvan nick : )) verkar muy trevliga! heat och will var over ocksa. vi oppnade alla paket och dinerade grilled chicken salad och aspargustart, sweet.

jag fick en hel det smasaker men blandannat ipodhogtalare med klocka typ. och en digital translator till sex sprak. well, jag kopte herrans bra julklappar i ar maste jag saga. overdrev gjorde jag ocksa. sarskilt till min svenska familj nar jag nu kan skicka det heh. dagen har varit bra, har lidit utav huvudvark though men annars sa. vi kikade nyligen pa en tjugo ar gammal cheesy komedi hehe.


ah dang quiero glogg!...zzad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0