122910

hi y'all!

ines ar har : )) och ockuperar duschen samt spenderade gardagen har och kinesade vid min sida. bryan kommer snart och hamtar upp oss for en fika pa starbucks. jag ser ut som en mardrom med gardagens smink, typ vafflat barr och med tva krispy kremedonuts i magen, fykatten. det var min frukost delat med en grapefrukt och kaffe, sweeeet. igar gjorde vi ingenting, skulle egentligen ata skaldjur med min kusin dar han jobbar men icke och sedan skulle vi pa bio med bryan och nagra men icke. big dang fail. vi var dock pa marshalls en stund dar jag kopte lite ytterligare julklappar hehe och en engery boosterbok till mig haha. ooh haha kopte pojkkalsonger fran calvin klein ocksa hahah vetefasen varfor, de var billiga. holl tillbaka eftersom jag spenderade massa pengar pa scheisse igar pa target och lite sa. oh well, tid att rusta upp mig! bisous!


Si pudiese ser una parte de tí, elegiría ser tus lágrimas. Porque tus lagrimas son concebidas en tu corazón, nacen en tus ojos, viven en tus mejillas, y se mueren en tus labios <3 HAHAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0