122610 kinda

hey y'all!

jag lyssnar i skrivande stund for forsta gangen pa hakan hellstroms nya album jag fick i mitt svenska paket : )) det delat med massa svenskt godis och choklad samt en i <3 nytshirt av bror. tack sa mycket fader och bror, made me muy happy! : )) pahittigt med hakan, lycklig! lakrits och marabou ar ju sa jakla gott nar jag tanker efter. klockan ar ungefar halv ett och jag ar redo for sangen, har precis legat och last vilket jag ska fortsatta med. idag har jag inte gjort mycket, talat med daddy, kevin och bryan i vanlig ordning. sett "new in town" vilken var knappt acceptabel och darefter "forrest gump" som ar amazing och ska utspela sig i alabama : )) love it! atit pizza, svenskt snask och red velvetcake, yum.


vackra, amazing hakan hellstrom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0