122510 - MERRY CHRISTMAS Y'ALL!

bonjour mina kara!

GOD JUL! jag har hjalpt sue hela morgonen med att fa iordning allt tills alla kommer och jag tror de anlander inom ett par minuter nu vid fyra so woop, time to put on my happyface! om jag distraherar mig med saker gar det bra. det blir nog fint med julmat, dirty santagame, framskjuten julklappsoppning till 29e och slaktingar som inte ens ar mina riktiga. jag har farmor och annie konstant i atanke, jag alskar er! och min familj, jag alskar er! forovrigt satsar jag dagen till ara och bar jatteroda strumpfhosen i ett forsok till christmas spirit oh yes. inte en skymt av sno utan istallet fallna lov och lite kyligt ute sa det kanns inte som jul for fem ore men vadkatten, skont att inte behova genomlida sno i ar! alrightyy, ha en fin christmas day yall! bisous!


me and notre maison for nagon vecka sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0